Daily Archives: iulie 5, 2007

rechini …


… seconds are like sharks – they usually cut my feet in two and try to catch me …

dor de …


mi era dor de Bob Dylan si nici macar nu am stiut … multumesc parvu pentru dvd-ul pe care tocmai mi l ai facut … bineinteles ca tu nu vei citi aceste randuri, dar este cineva care le va citi si se va mira de coincidenta (care probabil nu stia ca si tie iti place bob dylan) … 🙂

inca ma mir cat de mult ma impresioneaza melodia asta … it ain’t me, babe … si nu mi pot explica … de cum am auzit o prima data, si apoi, cand am auzit o cantata de Johnny Cash (alta dragoste – e drept, mai recenta – a mea ) … senzatia aceea de piele de gaina este putin pentru a descrie ce simt …

It Ain’t Me, Babe


Go ‘way from my window,

Leave at your own chosen speed.

I’m not the one you want, babe,

I’m not the one you need.

You say you’re lookin’ for someone

Never weak but always strong,

To protect you an’ defend you

Whether you are right or wrong,

Someone to open each and every door,

But it ain’t me, babe,

No, no, no, it ain’t me, babe,

It ain’t me you’re lookin’ for, babe.

Go lightly from the ledge, babe,

Go lightly on the ground.

I’m not the one you want, babe,

I will only let you down.

You say you’re lookin’ for someone

Who will promise never to part,

Someone to close his eyes for you,

Someone to close his heart,

Someone who will die for you an’ more,

But it ain’t me, babe,

No, no, no, it ain’t me, babe,

It ain’t me you’re lookin’ for, babe.

Go melt back into the night, babe,

Everything inside is made of stone.

There’s nothing in here moving

An’ anyway I’m not alone.

You say you’re looking for someone

Who’ll pick you up each time you fall,

To gather flowers constantly

An’ to come each time you call,

A lover for your life an’ nothing more,

But it ain’t me, babe,

No, no, no, it ain’t me, babe,

It ain’t me you’re lookin’ for, babe.

*Bob Dylan / Johnny Cash

Children and All That Jazz …


Little Annie Fannie

Morgan and Christian

Katy and Nathan

Tommy and Zem Zem

Alex and J.J.

Tai and Ezekial

Amy and Josie

Matthew and Mwosi

Sweet Pearl and Nicholas

Come here and tickle us

I don’t like nicknames

I like to play games

One of them’s Batman

That’s where it’s at man

Look at your t-shirt

I see you’re all wet now

I’ll give you a bath

If you’ll go to bed now

Oh can’t you see

I’m tired

I’m tired

I’m tired

Joey and Janet

Jennifer, Joshua

Justin and Jason

Jacob and Jordan

Heather and Shannon

Marisa and Kirsten

Kimmie and David

Who shall we play with?

Here comes my own son

Light of my life is

Younger than new leaves

Brighter than you please

Says that he loves me

Big as the world

and Gabriel Harris

You go to bed now

You go to bed now

It’s quarter to nine

I’m tired

I’m tired

I’m tired

You heard what I said now

You go to bed now

It was a hard day

Never enough play

Iggy was sick

and couldn’t come over

One of your mice died

That was when you cried

Get in the tub

And play with your boats now

Sit here beside me

I’ll tell you a story

One about snakes

And anything gory

Ask me no questions

How far is the sky

And I’m falling asleep

And you’re smarter than I am

Light of my life

Good night

Good night

Good night

*Joan Baez

muntele clar … July 05, 2007


mierc, 4 iulie 2007

plimbare cu bitzele, cu liviu si ghi, la Ocna.
*un sentiment de culpabilitate (de a nu munci, de a respira, de ma simti libera atunci cand el sta in birou si lucreaza) … pe care l urasc … ma strangea de gat impiedicadu-ma la inceput sa simt lucrurile din plin, asa cum faceam atunci cand eram studenta si nimic nu mi statea in cale in a face tot ce mi doream …

apoi m am gandit cat noroc am cu oamenii din jurul meu, alaturi de care pot sa fac multe din cele pe care mi le doresc … 🙂 este asa de bine ca mai am cum si cand sa ma mai simt libera si copil …

campul cu ciori, ciobanul cu o masina de teren noua nu prea seamana cu campia mea de acasa; dar campia in sine este echivalenta cu „acasa” si asta mi a facut aripile sa creasca si mai lungi … 🙂
„this is freedom!”, mi am spus si nu m am putut abtine sa nu strig asta in cele patru zari, si liviu a repetat dupa mine, cu voce pitica … „shis sis sfreedom” … 🙂 hohote … 🙂
sentimentul acela de forta, de ambitie stransa in corpul tanar, dar care pe ici pe colo se mai simte si imbatranit, atunci cand nu are parte de suficienta miscare 😐 …
30 de km care pentru mine au insemnat doborarea unui record … mai ales pentru ca au fost parcursi intr un timp destul de bun – 15 in 40 de minute (la intoarcere cred ca a fost putin mai mult) …

o baie in apa sarata, in pantaloni scurti si in sutienul imprumutat din mers (sarut mana zula :), o bere rece, o tura de Ocniţa cu ghi. intr-un tarziu au aparut si zulii cu masina. dar era tarziu si a trebuit sa luam drumul inapoi 😛
inapoi … cu acelasi chef de a zbura cu bitza, cu mandria copilareasca de a vedea capetele de soferi intorcandu-se pentru a vedea o gagica cu pletele in vant urmand (de aproape, va rog sa retineti!) doi biciclisti (dintre care unul, cu pleata in vant si el, putea fi foarte bine tot o gagica :)) …
… printre tiruri, pe langa aeroport, metro … pe langa masinile politiei rutiere , cu orgoliul de a avea enorm de multa libertate – oare mi vor suspenda permisul de condus bicicleta? (sic! :)) …

joi, 5 iulie 2007

o dimineata inceputa cu greu, dupa o noapte de ploaie (o noapte in care am incercat sa fiu mai aproape si poate am si reusit in oarecare masura) …
o incursiune in BRD, pentru plata facturii, unde mi am promis ca, daca am sa mi fac vreodata prieteni carora le place sa zugraveasca diversi pereti cu graffitti, o sa fie numai ca sa i rog sa mi faca serviciul de a zugravi imensele geamuri ale BRD-ului cu un imens „FUCK YOUR SYSTEM” …
… nervi! …
aseara am avut putin timp sa constat, privind printre gene cumva, ca a fost aici 🙂 si ca a lasat si o urma … este destul de ciudat ce se intampla, a fost prima data cand am legat ceva bazat NUMAI pe internet, dar ceva care mi lasa impresia ca este altfel, mai deosebit. poate pentru ca inca suntem la acelasi grad de naivitate? este atat de ciudat, ma simt ca si cand as avea un mic secret al meu, ca atunci cand te ascunzi in ungherul tau pentru ca ai intalnit un baiat pe care l consideri special si te gandesti la el si ti vine sa zambesti …
dimineata am gasit un mesaj, apoi am vazut ca exista si un post nou (asteptasem si stiam ca va fi 🙂 … si am decis sa mai stau putin, sa nu citesc … poate mi ar influenta postul meu de acum … si parca nu vreau … parca vreau sa fiu eu insami. e ciudat, dar asa am gandit.

… de fapt tot ce voiam era sa scriu despre muntele pe care l vad de aici, din biroul de pe sibiului 2, care are o priveliste superba: XXL, baumax, media galaxy si real hypermarket … iar in spatele unui panou cu Staer sunt muntii …
… si astazi muntii sunt mai frumosi decat i am putut vedea eu de cand sunt in Sibiu … a plouat azi noapte si se vad asa de limpezi si clari … ai impresia ca daca ai face un efort ai putea sa vezi si ce fac oamenii pe terasa la Palti 🙂

… si dintr o data mi e teama de tot entuziasmul asta al meu … ma gandesc cu groaza la perioadele in care ma simt atat de incarcata incat nici nu mai am chef sa scriu … si ma gandesc ca nu va fi mereu asa ca acum … ca nu voi avea mereu timp pentru lucruri de felul acestora … nu vreau sa ma dezumflu brusc …

… si atunci am confruntat modul meu de a vedea lucrurile cu al ei (sora, prietena) … eu n am avut niciodata o sora, desi mi am dorit mereu una mai mica, asa ca sa pot sa i fac codite … iar prietene am avut si ma bucur … desi mereu am fost tentata sa raman singura fata intre muuulti baieti :”> …