vizita lui Alecu & Dan … December 13, 2008


dum, 14 dec 2008

a fost si F. pe la noi dimineata … asa ca a fost o reuniune mare, pana la urma. au plecat pe la 11.00 – 11.30 …

sper ca aceasta sa fie una dintr-o serie mai lunga de vizite 🙂

mi-este ciuda ca nu am facut fotografii … asa cum n-am facut nici cand a venit M. de la Oradea. nu am fotografii cu primii nostri musafiri si mi-e ciuda.

***

m-am bucurat enorm ca am putut sta de povesti. au fost si Liviu&Roxana pe la noi, draguti ca de obicei.

am povestit pana la 2.oo 🙂

cu ei, nu ma pot abtine sa nu rad in hohote si sa nu ma simt bine. sunt niste prieteni minunati 🙂

dimineata mi l-au dus pe bursuc la lucru 😉 am papat impreuna cu Alecu si am avut un sentiment de camera de camin 🙂 nu datorita locului, ci imprejurarilor … la vara suntem asteptati pe santier ! abia astept sa mergem. ma bucur mult pentru ca M. pare mai putin refractar decat este el in mod obisnuit …

***

m-a sunat Alecu pe drum inapoi de la Turnu. ne orpisem in crasma, la El Gringo. vine astazi la noi 🙂 avem cel de-al doilea rand de musafiri in casa noua ! 🙂 si ce musafiri! yupy ! 🙂

samb, 13 dec 2008

chef fain la Turnu, cu discutii filosofice cu Dani si Tibi pana la 4.00 – 5.00 dimineata … cu probleme existentiale. cu colind cu polonic si oala la usa lui Mircea 🙂 cu un M. foarte amuzant pe post de colindator si mai devreme de robotel 🙂

***

mergem la Turnu 🙂

Lasă un comentariu