Vremea nemaniei


un concert cu Tudor Gheorghe, care ni l-a adus mai aproape pe Grigore Vieru.
bucuria de a asculta. bucuria de a fi acolo, intre cei aproape 700 de privilegiati.
rasul-plansul romanesc.
actorul Tudor Gheorghe … extraordinar, ca de fiecare data!

si inapoi in timp: 2002, Festivalul International de Teatru de la Sibiu, spectacol la Muzeul de Istorie: orhidee pentru Tudor Gheorghe. un Tudor Gheorghe distant, care a primit florile si felicitarile cu multa sobrietate.

acel ceva ce nu il mai poti alunga din suflet:

Mama coace paine
Soare in ferestre
Soarele e unu
Mama una este (*2)

Canta un greier din aripa
Greierus, nu tarai
Mama s-a culcat o clipa
Si o poti trezi, trezi

Greierusul fara casa
Uite nu mai tarai,jur
Dar nici frunza sa nu caza
De ce cade ea zurzu.

Mama coace paine
Soare in ferestre
Soarele e unu
Mama una este

Stea, stea logostea
Leagana fetita mea
Ca eu-s tare ocupata
Si ea vrea mult leganata
Stea, stea logostea
Leagana fetita mea
Leagan-o blind si mereu
Stea, stea leganea
Sa creada ca o legan eu
Stea,stea leganea
Leagana fetita mea
Ca eu-s tare ocupata
Si ea vrea mult leganata
Stea, stea logostea
Leagana fetita mea

Mama coace paine
Soare ïn ferestre
Soarele e unu
Mama una este

Lasă un răspuns

