Of, inima


I: Of, inimioara…
De ce mi se pare
Ca noaptea-i mare si drumu-i lung;
Ma tii de veghe,
Chiar si peste poate
Si atunci socoate unde o sa ajung….

R: Of, inima, tu n-ai minte deloc,
Nu-mi dai tihna nici noapte, nici zi…
Of, inima,
Cate ofuri nu strang,
Cand ma faci, ba sa rad, ba sa plang!

II: Of, inimioara…
Tu mi-ai luat cantatul,
Mi-ai dat oftatul de mii de ori;
M-am luat de ganduri,
Vorbesc chiar cu mine,
Numai de tine, din noapte-n zori…

R :

III : Of, inimioara…
Pai, n-am alta cale,
Si merg agale, pe unde stiu;
Ma vede lumea
Si-mi stie cantul
Ca-n nopti de-a randul, pe drum ma tii…

Lasă un răspuns

