Am trecut printr-o poarta catre o alta viata, care parca nu imi mai apartine


Am trecut printr-o poarta catre o alta viata, care parca nu imi mai apartine.
S-a implinit o saptamana deja, de cand fratele meu, Ionut, nu mai este cu noi decat in ganduri.
Nu sunt fara cuvinte … Am atat de multe intrebari, framantari, ganduri si reprosuri … am mintea plina de asta …

Sper sa nu uit niciodata. Sper sa nu fi fost in zadar …

Update 7 iunie 2012: si cum ar putea sa fie altfel decat in zadar? …

Lasă un răspuns

