Copiii cu sindrom Down


„Fata mea poate este diferita
Dar sentimentele mele sunt aceleasi
Râd si plâng
Si sunt mândru de ceea ce realizez
Am fost trimis aici printre voi
Sa va învat sa iubiti
Dumnezeu din Rai
Ma priveste de sus
Pentru El, eu sunt la fel ca voi
Dragostea Lui nu are limite
Ci voi aici
În orase si tari
Ma judecati dupa standarde
Pe care nedrept le-ati ales
Dar familia pe care am ales-o
Ma va ajuta cu siguranta
Pentru ca sunt unul dintre acei copii
Speciali
Care a venit aici sa învete
Aceleasi lectii ca si voi
Ca dragostea înseamna acceptare
Venind din inima
Toti avem acelasi rost
Desi nu acelasi început
Dumnezeu mi-a dat viata
Pentru a face lucruri bune
Si voi face la fel ca si tine
Dar în ritmul meu.”

autor Vlasceanu Alexandra

Lasă un răspuns

