cantec de jale


ma zbat
in singuratate
viata care creste in mine
omul care doarme langa mine,
cearcane.

zumzaie roiul de albine
nu exista pansament pentru zumzet

viata nu vrea sa se opreasca pe loc
viata nu imi apartine
viata apartine vietii din mine
viata apartine omului de langa mine
viata apartine vietii.

neputinta.
sa pun punct?
cum?
sa merg inainte?
cum?

in oglinda nu sunt eu.
in oglinda este persoana care imi traieste viata.
viata aceasta este moarte lenta a sufletului meu
oare am sa ma mai intorc vreodata?

cei care au nevoie de mine
se lupta cu cei
cei care au nevoie de nefiinta mea
se lupta cu cei
cei care au nevoie de fiinta mea

eu ma lupt cu mine.
eu am nevoie de fiinta si de nefiinta mea.

nu exista viitor.
exista numai clipa de acum, pustie, goala
exista numai ganduri si intrebari
gandurile si intrebarile te pot tine in viata
gandurile si intrebarile te pot ucide.

trecutul este acolo
el este aici. el este mereu aici, cu noi
imi doresc sa pot sa port trecutul cu mine
si trecutul sa fie cu mine in liniste.

Lasă un răspuns

