De dimineata


De dimineata am patit exact acelasi lucru despre care spunea Vali: o pasare, pe care nu am mai auzit-o niciodata si care n-a mai cantat niciodata asa de aproape, a venit foarte aproape, am avut impresia ca in balcon a venit si a cantat foarte melodios si clar, apoi a zburat.

De obicei nu aud telefonul lui Matei dimineata, cand il trezeste pentru lucru, nu stiu cum am auzit pasarea, dar am auzit-o foarte clar si nu am visat, sunt sigura.

M-am gandit sa iau telefonul de pe noptiera sa vad ce ora este, dar n-am avut putere sa ma trezesc de tot ca sa fac asta … am ramas doar cu gandul la ea …

Lasă un răspuns

