Aseara l-am visat pe Ionut


Eram cu totii, cu mama, cu Leo si Vali in gradina, pe langa meri sau gutui. Nu vedeam deloc copacii din spatele nostru, din livada, dar stiam ca suntem acolo. A venit si el de undeva si, sprijinit cu spatele de un trunchi, ne spunea tot felul de lucruri. Probabil crampeie din gandirea lui, asa cum facea el mereu. Era calm, linistit, normal. Era ca si cand ne-am fi strans normal acolo, ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, nimic nu s-ar fi schimbat in vietile noastre. Poate nevoia mea de normalitate creaza aceste vise, cine stie?

Ma gandeam acum ca el mereu va ramane tanar si frumos in amintirea noastra, nu va imbatrani niciodata …

Cred ca la un moment dat a plecat pana undeva, in apropiere, apoi iar a venit si ne-a mai spus alte lucruri. Cred ca in total au fost doar doua fraze lungi si atat de clare in vis … Mi-este atat de ciuda ca intelesul acelor fraze, la trezire, nu l-am mai stiut …

Era poate in jur de 6.00 dimineata cand m-am trezit, dupa vis. Mi-am amintit imediat visul. Altfel, ar fi fost unul dintre visele pe care cu siguranta l-as fi uitat … N-am mai putut sa adorm pentru inca o ora cred … Am stat si m-am sucit si l-am pipait pe bebita, care se misca si el de zor in cuibul sau.

Lasă un răspuns

