Ionute, am invatat


Ionute, am invatat atat de multe lucruri de la tine. In ultima vreme am impresia ca am invatat tot ce fac de la tine: am invatat ca nerabdarea are consecine grave, ca mania este un mare minus pe care il am si ca va trebui sa ma confrunt cu ea daca vreau sa fiu un alt om pe viitor. Am invatat pur si simplu ca trebuie sa privesc lumea cu alti ochi: ochii tai, ochi de intelegere profunda. Si este greu, este grea calea ta Ionute. Si simt ca nu ai fi deloc mandru de mine. Dar sa stii ca VREAU sa ma schimb. Si am sa INCERC sa ma schimb. Iti promit.

Incerc in fiecare zi si in fiecare zi fac ceva care ma face sa imi dau seama ca merg un pas inainte si unul sau doi inapoi. Dar ma bucur ca macar acum stiu catre ce ar trebui sa tind. Am un model, Ionute. TU esti modelul meu😦

Pana acum mama mi-a fost model si am mai cautat si la alte persoane lucruri care imi placeau, sa le imit. Dar totul atat de superficial. Acum imi dau seama ca tot ce faceam, toate drumurile mele, totul era superficial si fara sens, fara un scop clar definit, fara finalitate …

Acum stiu unde ar trebui sa ajung. Stiu si cum … devenind mai buna, mai rabdatoare, mai iubitoare, mai curata, mai inteleapta. Este atat de greu Ionute.

Imi doresc sa-mi curat mintea de gandurile grele pe care le am, de tensiuni, de neimpliniri, de tristeti si de suparari, de certuri si de vechi conflicte, sa ma impac cu Dumnezeu si cu mine si cu lumea. Si este greu. Este un balast strans de toata viata si de care atat de greu va fi sa ma distantez.

Ajuta-ma Ionute. Vegheaza-ma, intinde-mi o mana, sopteste-mi un sfat atunci cand am nevoie. Nu ma lasa singura! Fii sprijinul meu. Am sa te simt aproape, veghind si sfatuindu-ma. Nu am pe nimeni, decat pe mama si uneori pe Melisa. Dar nici de ea nu sunt vrednica. Si pe Sonia, poate, poate pe Esther. Ceilalti mi se pare ca nu intuiesc nimic din ceea ce este in mine … fiecare prezent in propria viata si cam atat. Dar poate ma insel, cine stie …

Lasă un răspuns

