Ferice de cel


Ferice de acel om, pe care Îl înțelepțeşti Tu, Doamne, prin dragostea Ta,că Tu nu Te întorci de la făptura Ta.
Nu Te întoarce nici de la mine,Doamne,ca să nu fiu pierdut de cel viclean.
După mila Ta cruță-mă pe mine,cel neputincios și Iartă-mi mulțimea păcatelor mele,ca împreună cu toți plăcuții Tăi să slăvesc și eu bunătatea Ta.
Cruță-ne,Doamne,după bunătatea Ta,pe noi,care ne-am depărtat de la adevărul Tău prin călcarea poruncilor Tale,pe care împlinindu -le,vom câștiga mântuirea.
Și eu sunt îndepărtat ca și aceștia și chiar mai mult decât ei.Fă-mă,Doamne,vrednic de harul Tău și Iartă-mi greșalele mele,dându-mi și nădejdea mântuirii.
Cu dragoste în toată ziua am învățat eu cuvintele Tale. Învredniceşte-mă pe mine ca împreună cu drepții să cânt Ție cântare de slavă:laudă celui Ce m-a miluit! Slavă Celui ce mi-a dăruit iertare!
Pe Tine Te binecuvintează înălțimea,pe Tine Te măresc adâncimile,Ție Ți se închină toată făptura,că Tu pe toate le-ai zidit.
Toți Te cântă pe Tine,Milostive Doamne ! Amin!
(Sfântul Efrem Sirul)

Lasă un răspuns

