Hrăneşte-ţi inima cu pace


„Hrăneşte-ţi inima cu pace. Aceasta înseamnă să întâlneşti cu respect tot ce este slab şi vulnerabil. Să fii atent la tot ceea ce te face fericit. Nu există pace în lume dacă nu există pace în inima ta şi a mea.” (Phil Bosmans)

Singura pace adevarata am gasit-o atunci cand m-am simtit aproape de Dumnezeu, atunci cand simteam cum cresc in credinta. Intalneam atunci pentru prima data credinta in Dumnezeu, in Binele Suprem care guverneaza lumea aceasta, in Binele Suprem care invinge intotdeauna si care exista in Fiecare dintre Noi.

Atunci am simtit pentru prima data ca toti oamenii din jur imi sunt frati si ca pe toti in indragesc deopotriva. Frateste.

Intre timp inocenta de copil a fost inlocuita cu cruda realitate, dar credinta in Dumnezeu este singura care-mi ofera pace, ori de cate ori am puterea sa ma las in voia Sa.

Pacea, asa cum o vad eu.

Lasă un răspuns

