Daily Archives: decembrie 18, 2007

Jocul ielelor …


… fericita zi cea de ieri, cand am facut rost de un CD cu Compact, pe care mi l-am dorit dntotdeauna … si pe care, spre fericirea mea MAXIMA am gasit Jocul ielelor, pe care de atata vreme il cautam si mi doream sa-l mai ascult si sa-l reascult, iar sa-l ascult … si apoi sa l ascult din nou …

din pacate n am gasit pe youtube piesa, dar am gasit versurile … si, asa cum fac de fiecare data, nu m am putut abtine sa nu marchez in „caiet” versurile, ziua si evenimentul ….

cred ca pentru cei din exterior poate parea really boring sa pui versuri de la diverse piese in propriul blog, dar pentru mine ele au un inteles atat de puternic, incat pur si simplu nu ma pot abtine … mai ales ca al meu este un „thoughts blog” … si atat de adesea ma gandesc ca nu stiu de ce l-am pus public

***
… si versurile …

Cine goneste prin noapte ca vantul?
E-un tata ce tine la piept al sau fiu.
Calul in goana inghite pamantul
Si-n haos ii zboara copilului gandul
Ii zboara-n pustiu.

Cine goneste prin noapte ca vantul?
E-un tata ce tine la piept al sau fiu.
Calul in goana inghite pamantul
Si-n haos ii zboara copilului gandul
Ii zboara-n pustiu.

Copil minunat haide, vino cu mine,
Si jocul de aur jucav-om pe plaur.
Flori multe-n dar primi-vei de la zane
Si zana cea mare de vrei te va tine
Pe brate de aur.

Zburand ca sageata ce scapa din coarda
Isi vede in zare casuta albind.
Fiul sta gata din brate sa-i cada
Si-ajunge sarmanul tata sa-si vada
Copilul murind.

Cine goneste prin noapte ca vantul?
E-un tata ce tine la piept al sau fiu.
Calul in goana inghite pamantul
Si-n haos ii zboara copilului gandul
Ii zboara-n pustiu.

php ma trage de urechi …


asa ca mi vine sa l arunc cat colo … azi … revin si mi spun ca as prefera sa fac ceva ce e mai usor de inteles … dar – apoi iese ambitia din colturile ascunse ale fiintei si striga sus si tare ca nu trebuie sa ma las invinsa!

***

luni, 17 dec 2007

dimineata inceputa cu un „la multi ani, Flavia”

zi linistita, cu copii intre 15 – 17, cu jocuri si incercare de apropiere sufleteasca de Craciun …

invitatie la serbarea lor de astazi, la Denta …

seara in Crama Sibiana, cu piept de pui pralinat si legume asortate, cu bere care nu ti ameteste mintea si cu firma mea adoptiva

seara placuta, in care totusi, ceva nu a fost chiar in toate apele … dar placut, foarte placut …

***

planuri pentru surpriza pentru copilasi de Craciun …

gandul catre Voineasa, catre cumparaturi si apropiata plecare acasa …

*and now I’m getting back to my sheep – M_y-other-one is certainly mad at me for quitting my php